ساحل و دریا

چشمهامو باز کردم،هیچ کس کنارم نبود،هیچ کس حتی ذره ای مرا دوست نداشت....

تنها بودم،تنهای تنها......

کسی حتی نگاهی به من  نمی انداخت!!

همه چیز یکنواخت بود،دلم پوشیده از خاک بود،چهره ام شکسته بود،ترک هارا رو قلبم احساس

میکردم!

دلم میخواست از سرگذشتم برای کسی سخن بگویم ولی هیچکس به بیابانی مثل من اهمیت

نمیداد!!

حال برای ترک های قلبم،دانه دادنه های خاکی که چهره ام را پوشانده میگویم،سرگذشت بیابانی که

همه دوستش داشتند

اما حالا کسی به حرف هایش اهمیت نمیدهد:

در کنارم دریایی بود پر از موج و تلاطم،انسان های زیادی برای دیدن ما می آمدند،بعضی ها درآغوشم

خود را رها کرده و بعضی

ها با تکه چوبی بر روی تنم احساساتشان را به یادگار میگذاشتند ولی دریای رازدارتمام آنها را برای

خود میبرد!

گاهی اوقات که تنها میشدیم باهم سخن میگفتیم،من که همیشه به زیبایی خود میبالیدم گفتم:من

همیشه زیبا هستم و

میمانم!دریا با آرامی خود لبخندش را به من نشان میداد و میگفت:تو اشتباه میکنی!من وتو در کنار هم

زیبا هستیم و میمانیم!

من هم عصبانی شده و فریاد میزدم:نه نه نه...!!من اشتباه نمیکنم،من همیشه زیبا میمانم و همه مرا

دوست میدارند حتی بدون

وجود تو!

هر روز در این باره باهم سخن میگفتیم،من حرف خود را میزدم و دریا تنها یک جواب میداد:کلمه ی *من* اشتباه است!

*ما* زیباییم،*ما* را همه دوست خواهند داشت!

هیچوقت حرف اورا قبول نمیکردم!!!!!

تا اینکه خورشید دریا را از من گرفت و قلبم را شکست،دریا از خود تنها یک یادگار برایم به جاگذاشت و

آن ترک هایی است که روی قلب من باقیمانده!

 

 



نظرات شما عزیزان:

masoud
ساعت13:23---20 تير 1390
سلام دوست عزيز



به یاد و خاطره یک عزیز دل آپم



بیا خوشحال می شم



____________________$$$$___$$$$

__________________$$$$$$$_$$$$$$

_________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$

_____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$

____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$

__$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

__$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$

__$$$_$$_$$$$$$$$___________$$$$

_$$$$$_$$$$$$$$$$$___________$$$

_$$$_$$_$$$$$$$$$$

_$$$_$$_$$$$$$$$$$

_$$$_$$_$$$$$$$$$$$

$_$$$$$$__$$$$$$$$$

$_$$$$$$___$$$$$$$$

_$$$$$$$$$__$$$$$$$

$_$$$$$$$$___$$$$$$

$$_$$$$$$$$___$$$$$

$$$_$$$$$$$$__$$$$$$

_$$$_$$$$$$$$$_$$$$$

$$$$$ __$$$$$$$$_$$$$

$$$$$$$ __$$$$$$$$$__$

$_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$

$$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$

$$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$

_$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$

__$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$

_$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$

_$$$_$$_____________$$$$$$$$$$

_$$_$$______________$$$$$$$$$$ منتظرمااااااااااا

_$$$$________________$$$$$$$$$$

_$$$$________________$$$$$$$$$$

__$$$_________________$$$$$$$$$

$_____________________$$$$$$$$$

$____________________$$$$$$$$$$

$____________________$$$$$$$$$$$

$____________________$$$$$$$$$__$$$$$

$___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$

$____________________$$$$$__$$$$$$$$ حتما بيا آپم


پاسخ:چشم،حتما میام!!!!


masoud
ساعت22:05---8 تير 1390
سلام خوشحال شدم که سر زدین مطلب خیلی قشنگی بود لذت بردم



خوش باشیدپاسخ:ممنونم!!!


مهسا
ساعت21:55---8 تير 1390
سلام وبلاگ قشنگي داريد خوشحال ميشم به منم سر بزنيد واگه با تبادل لينك موافقيد بگيد با چه اسمي لينكتون كنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

تاريخ : 8 / 4برچسب:, | 20:52 | نویسنده : nazanin |